De hemel werd zwart

Zo, vanmiddag heb ik de originele grijze hemel en alles wat er bij hoort eruit getrokken en vervangen door de zwarte. Deze heb ik met Bison Polymax aan het plafond geplakt.

Vóór:
SDC11179.JPG

Na:
SDC11191.JPG

Ik ben nu van 3 handgrepen en 1 kaartleeslampje gegaan naar 4 handgrepen en 4 kaartleeslampjes. De handgreep-bevestiging was netjes aanwezig in de dakconstructie, de bedrading voor de extra leeslampjes en de zonneklep met verlichting aan passagierszijde lag er natuurlijk niet. Deze heb ik met behulp van de originele stekkers in elkaar gesoldeerd en aangesloten op het bestaande kaartleeslampje. En alles werkt!

En voor wie nou wel eens willen weten hoe het er nou boven de hemel uitziet:
SDC11184.JPG

En enkele panelen, zwart versus grijs:
SDC11185.JPG

De na-foto is met flits geschoten, met een compactcamera is het erg lastig om zo’n zwart geheel netjes op de foto te zetten. Máár… ik vind het erg chique staan!

Permalink

Laat een reactie achter

Alle rechten voorbehouden 2008-2014 J. Veenstra. Mogelijk gemaakt door Blogger.