Inbouw leren interieur

En het leren interieur zit erin! De afgelopen week heb ik de boel goed schoongemaakt en gepoetst, gisteren heb ik het Activa-interieur gewisseld voor het leer. En na afloop het oude leren stuur verwisseld voor het nettere exemplaar uit de vorige post. Dat vraagt natuurlijk om wat plaatjes:

_MG_6897.JPG

_MG_6900.JPG

_MG_6899.JPG

En nog wat leuke detailopnames:

_MG_6919.JPG

_MG_6936.JPG

_MG_6915.JPG

_MG_6932.JPG

_MG_6944.JPG

_MG_6935.JPG

_MG_6927.JPG

Het zit heerlijk in elk geval, en ik vind het er prachtig uitzien. De elektrische hoogteverstelling van de bestuurdersstoel heb ik overgezet op de leren stoel. De stoelverwarming is nog niet aangesloten, dat volgt nog, mede omdat het bakje voor de knoppen nog niet is gearriveerd. Wordt vervolgd zoals gewoonlijk!

Permalink

2 Reacties op Inbouw leren interieur

  1. karel zegt:

    ziet er gaaf uit, ik heb ook net een leren interieur gekocht voor mijn break uit 2000. Maar waarvoor zijn de knopjes aan de linker kant van de bestuurders stoel? is de armsteun instelbaar? Heb jij ook eea aan moeten passen in verband met de airbag?
    gr

    Karel

  2. De knopjes links van de bestuurdersstoel zijn voor de hoogteverstelling die ik er onder heb gebouwd. De armsteun aan de bestuurdersstoel is opklapbaar, maar niet verstelbaar in hoogte. En een airbag heeft mijn Xantia niet, die werd in 1993 nog niet geleverd. Zijairbags zijn überhaupt pas vanaf de facelift gekomen, eerst optioneel, later standaard.

    Succes met het inbouwen!

Laat een reactie achter

Alle rechten voorbehouden 2008-2014 J. Veenstra. Mogelijk gemaakt door Blogger.