Wintertijd

En met de winterperiode weer op komst is het weer tijd voor winterbanden. Dit jaar heb ik een set Michelin Alpin 4 op stalen velgen gekocht, in de maat 195 65 R15. Om het naakte metaal toch te bedekken heb ik een setje Barcelone-wieldoppen op de kop getikt. Daarmee werden de Xantia Breaks en latere VSX-modellen geleverd voordat de facelift kwam. En daarmee is dit na...

...de vijfspaaks Rial-velgen waar ik hem op kocht:


...de ZX Volcane-velgen:


...de eerste (14 inch) winterbanden met Albertville-wieldoppen:


...en de Belfast-velgen:


...alweer de vijfde variant onder de rode Xantia in de zes jaar dat ik hem nu bezit:


Binnenkort ga ik met het roestige linker achterscherm aan de gang. Daarvan zal ik natuurlijk als vanouds verslag doen!

Permalink

Laat een reactie achter

Alle rechten voorbehouden 2008-2014 J. Veenstra. Mogelijk gemaakt door Blogger.